Yazılım Testi Eğitimi

Özet

Bu eğitimde yazılım testinin temel konseptlerini öğreneceksiniz. Dersler, daha gelişmiş bir öğrenim için GERÇEK-YAŞAM SENARYOLARI kullanılarak öğretilecektir.

Ne bilmeliyim?

Başlamadan önce, kariyeriniz olarak Yazılım Testi seçimi ile ilgili bu kılavuzu okuyun.

Test Esasları

  • Eğitim: Yazılım Testi - Giriş - Önemi
  • Eğitim: Testin 7 Temel İlkesi
  • Eğitim: Yazılım Geliştirme ve Testi Yaşam Döngüleri
  • Eğitim: Yazılım Testi Yaşam Döngüsü 

Test Çeşitleri

  • Eğitim: Yeni Başlayanlar için Manuel Test (Yakında aktif olacak.)
  • Eğitim: Otomasyon Testi (Yakında aktif olacak.)
  • Eğitim: Birim Testi (Yakında aktif olacak.)
  • Eğitim: Entegrasyon Testi (Yakında aktif olacak.)
  • Eğitim: Sistem Testi (Yakında aktif olacak.)
  • Eğitim: Duman ve Mantıklılık Testi (Yakında aktif olacak.)
  • Eğitim: Regresyon Testi (Yakında aktif olacak.)
  • Eğitim: Fonksiyonel-Olmayan Test (Yakında aktif olacak.)

Test Senaryosu Geliştirme

  • Eğitim: Giriş (Yakında aktif olacak.)
  • Eğitim: Test Senaryosu (Yakında aktif olacak.)
  • Eğitim: Test Senaryosu Teknik Özellikleri (Yakında aktif olacak.)
  • Eğitim: Test Temeli (Yakında aktif olacak.)
  • Eğitim: İzlenebilirlik Testi (Yakında aktif olacak.)
  • Eğitim: Test Verilerini Oluşturmak İçin Pratik İpuçları ve Püf Noktaları (Yakında aktif olacak.)
  • Eğitim: Örnek Test Senaryosu Şablonu (Yakında aktif olacak.)

Test Teknikleri

  • Eğitim: Denklik Payı ve Sınır Değer Analizi (Yakında aktif olacak.)
  • Eğitim: Karar Tablosu Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Durum Geçişi Diyagramı (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Kullanım Senaryosu Testi (Yakında aktif olacak.)

    Test Yönetimi ve Konrolü

    • Eğitim: Tahminleme (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Test Planı (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Örnek Veri ile Test Planı Şablonu (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Yazılım Testi için Test Ortamı (Yakında aktif olacak.)

    Hatalar

    • Eğitim: Hatalar (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Hata Yaşam Döngüsü (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Test Araçları (Yakında aktif olacak.)

    Çevik

    • Eğitim: Çevik Test Yöntemi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Çevikte Test Nasıl Yapılır? (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Scrum Testi (Systematic Customer Resolution Unraveling Meeting) (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Çevik Yöntem için Otomasyon Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Ölçekli Çevik Yapısı nedir? (Scaled Agile Framework - SAFe) (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Şelale ile Çevik Arasındaki Bilinmesi Gereken Farklar (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Hata Belirleme/Sınıflandırma (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Çevik ile SCRUM Arasındaki Bilinmesi Gereken Farklar (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: SCRUM Uzman Eğitimi: Tüm Eğitim (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: SCRUM ile Kanban Arasındaki Bilinmesi Gerekn Farklar (Yakında aktif olacak.)

    Farklı Alanları Test Etme

    • Eğitim: Web Uygulama Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Web Uygulama Testi Kontrol Listesi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Bankacılık Uygulama Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Örnek Test Senaryoları ile Ödeme Noktası Testi Eğitimi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Ana Sistem Testi Eğitimi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Perakende POS (Point Of Sale) Sisteminin Test Edilmesi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Örnek Test Senaryolarıyla Sağlık Hizmeti Uygulaması Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: E-Ticaret Uygulamaları Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Örnek Test Senaryolarıyla Sigorta Uygulamaları Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Örnek Test Senaryolarıyla Telekom Uygulama Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Örnek Test Senaryolarıyla İş Zekası Testi (Yakında aktif olacak.)

    Açık-Kutu Testi

    • Eğitim: Açık-Kutu Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Statik Test (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Döngüsel Karmaşa (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Python Birim Testi Rehberi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Temel Yol Testi (Yakında aktif olacak.)

    Performans Testi

    • Eğitim: Performans Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Yük Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Stres Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Hacim Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Ölçeklenebilirlik Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Soak Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Kararlılık Testi - Yazılım Testi Kavramları (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Spike Testi (Yakında aktif olacak.)
    • Eğitim: Performans, Yük ve Stres Testleri Arasındaki Farklılıklar (Yakında aktif olacak.)

    İleri Seviye Test Konuları (Yakında aktif olacak.)

    Sık Sorulan Sorular (Yakında aktif olacak.)

    Test Çeşitleri - Mega Liste (Yakında aktif olacak.)

    ~~~~~~~~~~O~~~~~~~~~~

    Referanslar
    Guru99

    Yorumlar

    Bu blogdaki popüler yayınlar

    YAZILIM TESTİ KARİYER REHBERİ

    Yazılım Geliştirme ve Testi Yaşam Döngüleri

    Testin 7 Temel İlkesi